Newlife ^^

Assalamualaikum , haii semua . Harini terasa mcam lapang sikit pulak walaupun tadi agak pening kepala pikiaq nak buad belog untuk English Group ~ hehe :D

Sebenarnya aku nak story pasai tempat aku sambung belajar , even tadak apa yg istimewa pun :/ oke , aku sambung dekat Kolej Poly-Tech MARA Alor Star(KPTMAS) Diploma in Accountancy . Masuk minggu nii dah 2 minggu dah aku di alam kolej dan menjadi seorang siswi ~ tapi aku tak stay dkat hostel pun aku berulang jaa sbab rumah dkat jaa dgan kolej so kolej tak galakkan stay hostel . Aku nii seorang yg agak pemalu ~ jenis aku bukannya sombong tapi tatau nak bukak perbualan dengan orang yg kita baru kenal mcam mana sban tu aku automatik jadi pendiam ! Tapi insyaAllah nanti dah sekepala baru aku mnjadi seorang yg peramah gilaa ~ mesti akan tekeluaq prangai aku yg sebetulnyaaa . Tapi susah jugak sebenarnya nak cari kawan yg sekepala dgan kita haa ! Majoriti classmate aku stay hostel so mybe depa lagi rapat sbab slalu lepak sesama , aku ? Errr , bila lhaa nak buang sifat pemalu tak kena tmpat nii :( hmm . Anyone can help me ? Hope I can change my attitude :)

Sampai sini sajaa kod entry aku , tak pnjang kan ? Hmm , tadak idea dah nak tulis apa ~ nt klau ada story yg best aku cerita lain kays :) terimakasih kepada sesiapa yg sudi melawat belog aku yg tak seberapa nii ! Minta maaf kalau ada yg terasa dgan coretan aku ^_^

No comments:

Post a Comment