Friendship Never Ends

Assalamualaikum , haii . Harini nak story pasai kawan² ~ aku happy bila dapat kawan mcam depa nii . Kdang² kita tatau yg kawan lama lagi bererti dalam hidup kita berbanding kawan baru kan :') kmi kwan dari form 1 until now , talian persahabatan kami kekal hingga kini . Alhamdulillah , aku bersyukur sngd² dikurniakan kwan sebaik depa :) harap² friendship kmi kekal hngga ke hujung nyawa kmi semua . Even skrang msing² busy dgan kerjaya masing² kmi bule spend time bersama , take care each others . Even ada pergaduhan antara kami , kami bincang and selesaikan dgan baik :) aku beruntung sngd dpat kwan mcam depa :* loveyouu friends *De'Casper always in my heart*

Okay , tadi petang aku kuaq lepak kedai mkan mmbe aku dkat kuala kedah . Happy sngd² bila dok smbang dgan depa ~ depa happening , lawak and memahami . Aku slalu luah kesedihan dan kegembiraan aku dkat depa and my twin too . Tak lupa jgak dkat twin ksyangan aku *NurDini* she always be my sweetsunshine in my heart :) happy sesngd bila dgan kwan² yg selalu memahami kita kan :) hope hbgan kmi kekal selamanya , walaupun nt kmi busy dgan stdy di tmpat baru .

Farhana Shakira Ieyza

No comments:

Post a Comment