My Hero ❤

Assalamualaikum , hai uolss . Hope korang sihat selalu yaa :))

My Future ^_^
Harini aku nak story about someone special dalam hidup aku , aku bersyukur snangat dapat kenal dengan dia sebab dia dah banyak ubah diri aku . Dan aku harap dia lhaa masa depan aku *futurehusband* inshaAllah ^_^ betul cakap orang , kadang² kita tak sangka orang yg kita hanya suka biasa² pada mulanya akan jadi seseorang yg sangat istimewa dalam hidup kita . Sebenarnya nak cerita benda lain tapi tatau kenapa aku cerita benda lain :D haha . Okay kita cerita benda yg nak diceritakan yaa ?

Today , 27.01 lahirnya insan yg sngat aku cintai iaitu MRAR a.k.a Mr Sepet ^_^ happy bornday bhae . Saya harap awak gembira dengan saya dan saya harap awak terima saya seadanya , saya sayang awak sangat² ! Semoga awak jadi anak yang soleh dan baik untuk mak and ayah awak :) inshaAllah saya akan jaga relay kita dengan baik dan kalau ada masa saya pergi sana jumpa family awak yaa ~ hehe , gatai pulak >_< awak belajar rajin² tau ? Saya taknak awak sedih² macam dulu dah ! Saya nak awak gembira dan sentiasa tersenyum :) saya juga harap awak akan setia dengan saya . Awak.. Saya percaya awak takkan curang dengan saya , dan saya harap awak pun percaya yang saya setia pada awak sorang ! Cinta jarak jauh nii kan banyak dugaannya ~ saya harap kita tetap bersama walau apa pun yg terjadi dan kita akan tempuh semuanya dengan baik , inshaAllah sayang :') lastly iloveyouforathousandyears my future husband :*

Tanda cinta kita 


No comments:

Post a Comment